Książki
Strona główna >> Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne - seria: Marketing bez tajemnic
Adam Figiel
Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne - seria: Marketing bez tajemnic
cena: 34.50
Producent: PWE

ISBN: 83-208-1491-X

Pozycja dostępna w kategoriach:
Ostatnia akutalizacja: 2003-10-31 00:00:00

Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych. Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w środowisku etnocentrycznym.W książce przedstawiono:

definicję pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, 

opis procesu budowy strategii działania przedsiębiorstwa w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, 

zagadnienia lokalizacji produkcji i formy prowadzenia działalności gospodarczej (franchising, joint venture, licencjonowanie) na rynkach etnocentrycznych, 

wpływ efektu kraju pochodzenia w procesie wyboru produktu, 

efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu

Strona jest prezentacją oferty księgarni internetowej Mentis.pl w ramach programu partnerskiego. Wszelkie zamówienia realizuje księgarnia Mentis.plWykonanie i projekt graficzny lmt.pl © 2007
fff0.0065391063690186