Książki
Strona główna >> Informatyka >> Multimedia
Rob Polevoi
cena: 120.00
Książka "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" to prosty i zrozumiały przewodnik zawierający informacje wykraczające poza wiadomości, które można znaleźć w standardowych podręcznikach. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o najnowszych dokonaniach w dziedzinie trójwymiarowej grafiki komputerowej.
Robert Chwałowski
cena: 21.00
Dobra książka to nie tylko treść, lecz także nienaganna forma, na którą wpływ ma mnóstwo elementów: skład tekstu powinien być wykonany w sposób staranny oraz poprawny pod względem zarówno technicznym, jak i językowym, kompozycja graficzna książki powinna łączyć w sobie estetykę i funkcjonalność.
Andrzej Jaskulski
cena: 55.03
Ted Boardman
cena: 46.97
London Sherry,London Dan
cena: 41.67
Książka prezentuje prosty sposób poznawania programu Flash 5 służącego do tworzenia grafiki w sieci WWW. Uczy tworzenia kluczowych ramek oraz interakcyjnych animacji prowadząc do uzyskania funkcjonalnych stron interneto-wych. Po omówieniu podstawowych elementów programu, autorzy przedstawiają konkretne projekty, które prowadzą Czytelników do tworzenia własnych interesujących animacji.
D.Bront Davis,Steven Mulder,Carla Rose
cena: 46.02
Derrick Story
cena: 14.90
Fotografia cyfrowa przestała już być drogą zabawką. Cyfrowe aparaty fotograficzne są coraz tańsze, oferują coraz lepszą jakość zdjęć, a łatwością obsługi nieraz przewyższają klasyczne aparaty. Coraz częściej sięgają po nie nawet zawodowi fotograficy.
Żak Andrzej
cena: 19.92
Mimo wielkich możliwości programu graficznego CorelDRAW, korzystając tylko ze standardowych funkcji programu, nie jesteś w stanie stworzyć skomplikowanych obiektów oraz szybko dokonać wielu modyfikacji na obiektach. Tę możliwość dają Ci skrypty. Dzięki tej książce rozszerzysz swoją wiedzę i zapanujesz nad drzemiącymi dodatkowymi możliwościami tego programu. Na przykład, ile czasu zajmuje Ci narysowanie znaczników wokół zaznaczonego obiektu? Dzięki skryptom trwa to tyle ile trwa wciśnięcie ikony z przypisanym do niej skryptem. Może próbowałeś kiedyś poukładać wizytówki na stronie? Poznanie kilku poleceń, które pobierają dane z zaznaczonego obiektu pozwoli Ci na napisanie skryptu, który zrobi to szybciej i zawsze dokładnie. Czy próbowałeś kiedyś narysować sinusoidę lub inny wykres w CorelDRAW? Jeśli tak to była to praca mozolna i z marnym efektem. Po przeczytaniu kilku rozdziałów będziesz potrafił napisać prosty skrypt, który wyrysuje każdy wykres na podstawie wprowadzonych wzorów. Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce. Wprowadza ona w świat pisania skryptów w sposób jasny i przystępny nawet dla początkujących użytkowników. Dzięki opisowi dużej ilości poleceń oraz dzięki dołączonym do książki przykładom, nauczysz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystywać skrypty w trakcie wykonywania codziennych czynności związanych z pracą w CorelDRAW. Dzięki tej książce dowiesz się: jakie zasady kierują skryptami, jak zautomatyzować codzienną pracę, jak tworzyć obiekty niespotykane w standardowych narzędziach, w jaki sposób szybko uzyskać efekt, który wymagałby mozolnej pracy, jak zapanować nad możliwościami CorelDRAW.
Andrzej Pikoń
cena: 24.90
Poznawanie potężnej aplikacji, jaką niewątpliwie jest AutoCAD, jest poważnym wyzwaniem. Dużym ułatwieniem w procesie nauki jest odpowiedni podręcznik.
Krzysztof Pasek
cena: 9.99
Podręczne kompendium wiedzy dla praktyków Koniec z wertowaniem książek i dokumentacji w poszukiwaniu składni poleceń, typów danych czy struktur języka.
Strona jest prezentacją oferty księgarni internetowej Mentis.pl w ramach programu partnerskiego. Wszelkie zamówienia realizuje księgarnia Mentis.plWykonanie i projekt graficzny lmt.pl © 2007
fff0.020524978637695