Książki
Strona główna >> Literatura naukowa >> Biznes >> E-biznes
Norris Mark,West Steve
cena: 41.76
Czytelniku, jeżeli masz możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu, świat stoi przed Tobą otworem. Towary z całego świata są do Twojej dyspozycji. Możesz też uczestniczyć w licytacjach, projektować odzież dla siebie i znajomych, urządzać mieszkanie, dom lub ogród. Nie wychodząc z domu przeglądasz oferty biur podróży, zamawiasz hotele, kupujesz bilety... To jest właśnie e - biznes. Mamy nadzieję, że książka ta w przystępny sposób przybliży ten bardzo ciekawy i aktualny temat.
Collin Simon
cena: 26.10
W książce zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.
Champy James
cena: 50.46
Książka odsłania nieograniczone możliwości, jakie oferuje przedsiębiorstwu pomysłowo wykorzystana technologia informacyjna. X-ENGINEERING PRZEDSIĘBIORSTWA to lektura, której nie wolno przegapić, ponieważ umiejętności dostosowawcze są niezbędnym atutem każdego współczesnego biznesmena.
Niedźwiedziński Marian
cena: 21.66
Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy menedżerskiej. Jej cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień: aspektów standaryzacyjnych, aspektów społeczno-ekonomicznych, aspektów politycznych, problemów międzynarodowego handlu elektronicznego, problemów międzynarodowego handlu elektronicznego. Praca przeznaczona jest przede wszystkim dla obecnych i przyszłych menedżerów, czyli dla studentów wydziałów zarządzania, studiujących problemy związane z e-biznesem, a także dla studentów informatyki i słuchaczy szkół handlowych różnego typu.
Peters Tom
cena: 77.43
Jedna z najbardziej pasjonujących książek biznesowych ostatnich lat i bestseller. Tom Peters, nazwany przez The Economist "Arcymistrzem", wzywa do ponownego spojrzenia na nasze firmy i instytucje celem wyobrażenia ich sobie nowo. "Reguły gry się zmieniły." Witaj w nowym świecie wspaniałej przedsiębiorczości!
Barrow Colin
cena: 30.45
Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciowych inwestycjach chodzi nie tyle o lokowanie nadmiarów gotówki, ile o osiąganie zysków, zorientowanie się, dlaczego części przedsiębiorców ta sztuka się udała, a części nie, może pozwolić na szybsze wybranie właściwej drogi lub uniknięcie największych zagrożeń. Autor książki, Colin Barrow, jest kierownikiem Katedry Przedsiębiorczości w Cranfield School of Management i dyrektorem Programu Wzrostu i Rozwoju Działalności Gospodarczej, najbardziej znanego brytyjskiego programu dla przedsiębiorców. Jest również członkiem-założycielem zespołu, który założył działającą przy uczelni wylęgarnię sieciowej przedsiębiorczości CranfieldCreates.
Fiore Frank F.
cena: 51.33
Cel tej książki jest prosty i jasny: pomóc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów.
Gołaczyński Jacek (red.)
cena: 56.55
Problematyka umów zawieranych za pośrednictwem środków elektronicznego porozumiewania się na odległość była postrzegana już dawno. Książka stanowi próbę omówienia pojęcia umowy elektronicznej, w szczególności przez wskazanie możliwych kryteriów podziału. CD
Szpringer Włodzimierz
cena: 47.85
Rozwój handlu elektronicznego wymaga podejścia systemowego. Dotychczas brakowało pogłębionej refleksji kojarzącej rozmaite kierunki badawcze, a zwłaszcza uwzględniającej rosnącą rolę instytucji prawnych i konwergencję mediów elektronicznych. Nie jest bowiem prawdą twierdzenie, że w tej sferze działa tylko wolny rynek. Występuje potrzeba łagodzenia sprzeczności np. między ochroną prywatności a przejrzystością zawieranych transakcji, efektywnością a bezpieczeństwem. Na nowo trzeba przemyśleć problemy ochrony prywatności i nieuczciwej konkurencji - pod kątem rozważenia potrzeby specjalnych regulacji. Istnieje sprzeczność między globalnym charakterem Internetu a regulacjami krajowymi, które nierzadko znacznie różnią się między sobą. Trudności sprawia stosowanie zasady siedziby i teorii skutku, a więc ustalenia właściwości władz krajowych w konkretnej sprawie. Niejasności regulacyjne i orzecznicze powstają w kontekście określenia, czym jest aktywna lub pasywna strona www oraz kiedy konsument jest adresatem oferty lub reklamy, a tym samym korzysta z przywileju prawa swego kraju (a nie kraju dostawcy). Kontrowersje dotyczą również sytuacji, kiedy podpis własnoręczny może być zastępowany przez podpis elektroniczny, a forma pisemna (papierowa) - innym "trwałym" nośnikiem danych. Książka wypełnia lukę rynkową, ponieważ zapewnia kompleksowe podejście do wszystkich istotnych kwestii e-businessu.
Rogala Elżbieta
cena: 33.06
Pisma, umowy, ważne informacje, oferty, podania, żądania, zestawienia, faktury, deklaracje itp., czyli wszelkiego rodzaju dokumenty mogą być od niedawna, choć na razie w bardzo niewielkim zakresie, sporządzane i wysyłane zamiast w formie pisemnej, w formie elektronicznej z wykorzystaniem elektronicznego podpisu. Wkrótce, bo od 16 sierpnia 2006 roku możliwe będzie składanie przez podatników e-deklaracji podatkowych za pomocą poczty elektronicznej. Dlatego warto już teraz zapoznać się z wymaganiami technicznymi i prawnymi w zakresie "elektronicznej rewolucji" W książce oprócz komentarza autorskiego nt. nowych technik i metod fakturowania z użyciem bezpiecznego podpisu elektronicznego podpisu, weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowaneho certyfikatu, w poradniku zamieszczono wszystkie niezbędne akty prawne związane z elektronicznym podpisem i to zarówno polskie jak i unijne.
Strona jest prezentacją oferty księgarni internetowej Mentis.pl w ramach programu partnerskiego. Wszelkie zamówienia realizuje księgarnia Mentis.plWykonanie i projekt graficzny lmt.pl © 2007
fff0.027209043502808